Koliko vam se puta dogodilo da ste posegnuli primjerice za teškom kutijom želeći je podignuti na policu pa vas je pritom nešto „presjeklo“ u leđima? Ili ste se noseći pune vrečice već nakon nekoliko stepenica dobro „zapuhali“? Ako se često nađete u ovakim ili sličnim situacijama, krajnje je vrijeme da učinite nešto za sebe! Okej, u pravu ste, reći ćete, vrijeme je za odlazak u teretanu, ali ne bi se htio/htjela previše „nabildati“, samo dobro učvrstiti, izgubiti nešto kilograma i postići dobru „kondu“! Imate li nešto za preporučiti?

Za sve Vas neodlučne, predlažemo nešto novo, zabavno i vrlo učinkovito – funkcionalni trening na Freemotion fitness spravama!

Freemotion funkcionalni trening

3Lavina funkcionalnog treninga konačno se dokotrljala i do nas! U zadnje vrijeme kod nas se sve više spominje i prakticira funkcionalni trening. Svjetski trend, koji je pokrenut u SAD-u, nastao je zapravo kao nasušna potreba. Sve više pretilih osoba, sve manje kretanja i sl., potaknuo je fitness eksperte da se u biti vrate korijenima.

Dakle, funkcionalni trening snage teži tome da simulira pokrete iz svakodnevnog života. Njime imitiramo jednostavne i svakodnevne pokrete kao što su guranje, povlačenje, čučnjevi, razni iskoraci i sl. Kroz svaku vježbu utječemo na snagu, koordinaciju, agilnost i ravnotežu.

Za razliku od tradicionalnog treninga, kojim pogađamo najčešće samo jednu mišićnu skupinu, funkcionalnim treningom djelujemo na više mišića i zglobova odjednom. To ne znači da je „klasični“ trening u teretani loš. Naprotiv, on je odličan za stjecanje bazične snage, rehabilitaciju nakon ozljeda i dr. No danas je jednostavno nezamislivo kreirati kvalitetan trening program bez interakcije 3 glavne komponente – tradicionalnog, funkcionalnog i cardio fitness treninga!

2Freemotion fitness sprave pokrenule su pravu revoluciju u fitness industriji. One su prve u svijetu osmišljene i specijalno dizajnirane za funkcionalni trening. Radeći na njima, u svakoj vježbi uključujemo više mišićnih skupina, mišića stabilizatora (tzv. „core“ – trbušni mišići i mišići donjeg dijela leđa), kao i male dubinske mišiće.

Sprave funkcioniraju na bazi kolotura i sajli tako da omogučuju velik radijus pokreta. Klupice nije potrebno podešavati. Vježbe se mogu izvoditi u svim položajima: sjedeći, stojeći, u čučnju, uz sve varijante iskoraka. Možemo odvojeno raditi na lijevoj i desnoj strani tijela. Pokreti su vrlo prirodni i jednostavni, tako da i totalni početnici vrlo lagano savladavaju vježbe. Za razliku od tradicionalnih sprava, gdje se obično izvodi samo jedna vježba, na svakoj Freemotion spravi moguće je izvesti velik broj različitih vježbi.

Primjena Freemotion fitness sprava je beskonačna. Rekreativci na njima mogu raditi individualno, a do punog izražaja dolaze u grupnim programima treninga.

U Fitness centru Dream gym osmislili smo originalne programe FREE MOTION 45 TOTAL BODY i FIT BOX & FREE MOTION u sklopu kojih se velik dio funkcionalnog treninga odvija na ovim spravama.

Profesionalni sportaši u svijetu također koriste sve benefite ovih sprava. Primjerice, „Američka teniska federacija“ proglasila je Freemotion fitness svojim službenim spravama. Od borilačkih sportova, atletike, golfa, plivanja, pa sve do pilatesa, funkcionalni trening je nezamisliv bez ovih sprava.

Danas svi veliki svjetski proizvođači tradicionalnih fitness sprava pokušavaju slijediti Freemotion fitness sprave te napraviti svoju verziju sprava za funkcionalni trening. Naš centar imao je tu sreću i privilegiju da prvi u Hrvatskoj dođe do ovih jedinstvenih sprava. Zaista smo ponosni na našu dvoranu za funkcionalni trening, koja je osim Freemotion sprava opremljena s profi cardio spravama (trake za trčanje, veslački ergometri, steperi, spinning bicikli, elipteri). Tu su također i svi ostali trenažeri poput fit box vreća, medicinki, bučica, step klupica, mini trampolina, fit lopti, „ljestvi“ agilnosti i dr.

Dakle, ako se želite učvrstiti, dobiti na snazi i kondiciji, a istovremeno izgubiti višak kilograma, funkcionalni trening na Freemotion spravama to će vam u potpunosti pružiti.

Dodatne informacije o programima koje nudi Fitness centar DREAM GYM (Sopot-Novi Zagreb) možete dobiti na 01 6670-514

Tomislav Dolušić, prof.

Osobni fitness & fit box trener

       

Radno vrijeme

 

Radno vrijeme
GRUPNI PROGRAMI
Ponedjeljak – petak 09-12 17-22
Subota 09-11

OSOBNI TRENINZI
Prema dogovoru
Kontakt: 091 527 13 74 Tomislav Dolušić, prof.
tomislav@dreamgym.hr
Nedjelja ne radimo

Contact Info

 

FITNESS CENTAR DREAM GYM
Mob: 091 527 13 74
E mail: info@dreamgym.hr
Avenija V. Holjevca 5 Sopot 10010 Zagreb

Naša preporuka

 
Hard body Workout – Facebook:logo_facebook

Designed by

 
znak