FREEMOTION 45 TOTAL BODY WORKOUT

Maksimalno sagorijevanje viška kilograma, snaga i izdržljivost u samo 45 eksplozivnih minuta!?

Da, to je moguće postići u samo 45 minuta, kružno-intervalnom trening metodom by Dream gym!
adriana

Ako vam je “klasični” trening u teretani pomalo dosadio ili je previše pasivan za vas, ako su razne varijante aerobica i sl. postale monotone i s previše koreografije, vrijeme je da probate nešto potpuno novo i originalno.

U “majstorskoj radionici” fitness centra DREAM GYM osmislili smo program koji se temelji na principima kružno-intervalnog treninga.

FREEMOTION45 – intro

Polazeći od toga da trening mora biti interesantan, raznolik, kratak i vrlo učinkovit, prilagođen svim dobnim skupinama, ženama i muškarcima, početnicima i naprednim vježbačima, dobili smo jedinstven program.

To je varijanta kružno-intervalnog treninga gdje se izmjenjuju aerobni i anaerobni intervali. Izmjenjuju se vježbe snage na spravama (revolucionarne FREEMOTION FITNESS SPRAVE!), bučicama, medicinkama ili vlastitim tijelom, s vježbama na cardio spravama, vijačama, step-klupicama, mini trampolinima i dr.

Interval rad na stanici traje 30-60 sekundi, a između stanica nema odmora! Na taj način postižemo maksimalno sagorjevanje viška kilograma, a istovremeno dobivamo snagu i izdržljivost! Na kraju kruga 2-3 minute odmora. Ovo je izuzetno učinkovit program, kako za početnike tako i za napredne vježbače. Po ovom sistemu mogu trenirati rekreativci i profi sportaši.

FREEMOTION 45 TOTAL BODY odlično je prihvačen kao grupni program u našem Centru. Iza nas je 1. sezona primjena ovog programa i povratna iskustva su zaista odlična. Također, klijenti koji se odluče za OSOBNOG FITNESS TRENERA u našem centru, između ostalog, također rade po ovom programu i napredak je vrlo brz.

Ovo je bazični program trening sistema DREAM GYM MANIA koji se stalno nadograđuje.

Naš drugi originalan program zove se FIT BOX & FREEMOTION by DREAM GYM i on čini kombinaciju FREEMOTION 45 TOTAL BODY i FIT BOX-a. O njemu više riječi u drugom članku.

STRUKTURA SATA –TRENINGA

Trajanje: 45 minuta Napomena: to je “pravih 45” minuta, 10 minuta laganog pojedinačnog zagrijavanja na početku treninga ne računamo. Kad trening krene nema ni minute “razvlačenja”!

STEP 1: WARM UP – ZAGRIJAVANJE 10 – 15 MIN

Elementi: različiti poskoci, varijante aerobica bez koreografije, thai bo, fit box, streching (dinamično i statično istezanje)

Trenažeri: bučice, utezi za zglobove, medicinke, vijače, spinning bicikli, trake za trčanje, veslački ergometri, steperi, elipteri, trampolini i dr.

Vrlo važan dio treninga. Da bi izbjegli ozljede zagrijavanje mora biti “pravo”! Podižemo puls i zagrijavamo „mašinu“ za glavni dio!

U drugom dijelu zagrijavanja i u glavnom dijelu treninga (STEP 1 i 2) vrlo često koristimo TABATA metodu treninga (vidi članak TABATA PROTOKOL 1 i 2).

STEP 2: KRUŽNO-INTERVALNI TRENING – 20 – 25 MIN

Krug se sastoji od 4-12 radnih stanica. Radi se u intervalima 30-60 sek. Odmor od 1-2 minute na kraju kruga. Izmjenjuju se vježbe snage sa aerobnim vježbama. Radimo pojedinačno ili u parovima.

Time postižemo MAKSIMALNO sagorjevanje viška kilograma (puls na razini 60-80 % max.), te povećanje snage i izdržljivosti. Trenažeri: FreeMotion fitness sprave, step klupice, spinning bicikli, vijače, medicinke, fit box vreće, trampolini, trake za trčanje, veslački ergometri, steperi, elipteri i dr.

STEP 3: COOL DOWN “HLAĐENJE” – 5 – 10 MIN

Istezanje (stretching uz elemente yoge i pilatesa) i jačanje trbušnih i leđnih mišića.

Kružno-intervalni trening u ovom obliku primjenjiv je u pojedinačnom i grupnom treningu. Rekreativci rade s malim i srednji intenzitetom, dok napredni rekreativci i sportaši rade s velikim opterečenjem i intenzitetom. Primjerice, ako se radi maksimalnim intentitetom, u glavnom dijelu treninga radimo 3 kruga pa 3-4 minute. Uz kvalitetno zagrijavanje i završno istezanje trening ponekad ne traje više od 30-40 minuta! Ali je cilj postignut i mi se osjećamo “zadovoljno iscrpljeni”!

Kvaliteta je bitna, ne kvantiteta!

Video klip koji slijedi prikazuje 2 kruga po 3 minute. Aerobne i anaerobne vježbe se izmjenjuju bez odmora. Između 2 kruga je odmor 2-3 minute. Intenzitet i opterečenje su visoki, prilagođeni aktivnim sportašima, ali ga već i rekreativci s iskustom mogu pratiti. Naglašavam da je kod našeg programa FREEMOTION 45 TOTAL BODY pristup isključivo individualan. Tempo se prilagođava svakom pojedinačno, zavisno od njegove razine treniranosti, dobi, spola, eventualnih ozljeda i sl. Polaznici naših grupa vrlo brzo savladavaju principe rada tako da u praksi povreda gotovo da i nema, a stupanj njihove kondicije brzo raste.

DREAM GYM – CIRCUIT TRAINING

Dodatne informacije o programima koje nudi Fitness centar DREAM GYM (Sopot-Novi Zagreb) možete dobiti na 01 6670-514.

Tomislav Dolušić, prof.

Osobni fitness & fit box trener

       

Radno vrijeme

 

Radno vrijeme
GRUPNI PROGRAMI
Ponedjeljak – petak 09-12 17-22
Subota 09-11

OSOBNI TRENINZI
Prema dogovoru
Kontakt: 091 527 13 74 Tomislav Dolušić, prof.
tomislav@dreamgym.hr
Nedjelja ne radimo

Contact Info

 

FITNESS CENTAR DREAM GYM
Mob: 091 527 13 74
E mail: info@dreamgym.hr
Avenija V. Holjevca 5 Sopot 10010 Zagreb

Naša preporuka

 
Hard body Workout – Facebook:logo_facebook

Designed by

 
znak