PCC seminar

a0a6f81d8861ea1299b7d8ec09243a4f-hero

U Nizozemskoj održan PCC seminar za trenere i fitness entuzijaste


U prekrasnom gradiću Haarlemu, nedaleko Amsterdama u Nizozemskoj, održan je 11.-13.09.2015. PCC seminar za trenere i fitness entuzijaste

Convict conditioning, knjiga autora Coach-a Paul Wade-a, čim je 2009. godine izdan prvi primjerak (izdavač Dragon Door), postala je u punom smislu riječi Biblija svakom ozbiljnog “bodyweight“ ratnika/vježbača.

U drugom nastavku, Convict Conditioning 2, istog autora (samozatajnog i pomalo misterioznog jer želi ostati anoniman), kao demonstratori i izvrsni treneri, široj javnosti su predstavljeni, danas već proslavljeni – Al & Danny Kavadlo.

Kao logičan nastavak, pod organizacijskom palicom osnivača legendarnog Dragoon Door-a, John Du Cane-a (koji je još 2001. godine počeo izdavati knjige i raditi kettlebell radionice i certifikacije pod nazivom RKC s „velikim“ Pavelom – Pavel Tsatsouline – danas vodi izvrstan team – STRONGFIRST), prije 2 godine nastao je PCC seminar – PROGRESSIVE CALISTHENICS CERTIFICATION!

Dragoon Door i Paul Wade, uz odličan asist Kavadlo Bros-a, osmislili su zaista izvrstan CALISTHENICS seminar. Kao što i sam naziv kaže, kroz čuvene progresije iz gore navedenih knjiga, polaznici ovog seminara dobit će snažan alat u ruke, uz koji će oni sami i/ili njihovi klijenti lakoćom zaploviti u čudesan svijet „bodyweight“ treninga.

Izraz CALISTHENICS potiće od grčkih riječi KALLOS (prekrasan) i STHENOS (snaga), što se odnosi na tzv. bodyweight vježbe, odnosno vježbe s vlastitim tijelom.

Zaista, ako znate kako na pravilan način korisititi vlastito tijelo, nije vam potreban niti jedan trenažer da bi napravili odličan trening i došli do vrhunskih rezultata!

2Pa, krenimo redom! PCC seminar traje 3 dana po 8 sati, podijeljeno na 11 modula i 2 bonus seminara. Al Kavadlo, glavni instruktor, te Danny Kavadlo kao instruktor, vrlo profesionalno i suvereno, vodili su nas kroz ovaj zahtjevni seminar. Naravno, kao supervizor, cijelo vrijeme je s nama bio i John Du Cane, organizator.

30 polaznika, iz 10 EU zemalja, plus kolega koji je doletio čak iz Tajvana (!), od vrhunskih trenera do fitness entuzijasta, od prvog momenta, uz naravno turbo instruktore, u prostor Helena Trainingscentar – Haarlem, unijelo je zaraznu pozitivnu energiju!

I odmah smo krenuli žestoko – kroz čuvene progresije sklekova i zgibova (cilj je doći do jednoručnog skleka i zgiba!), do opakih vježbi, znanih kao HUMAN FLAG i MUSCLE UP! Zatim smo „tesali“ stoj na rukama, „čelićili“ kralježnicu kroz razne varijante mostova, da bi kroz progresiju čučnjeva, došli do jednonožnog čučnja – čuveni PISTOL SQUAT. Nastavili smo dalje s raznim varijantama prednih i stražnjih izdržaja, poluga, a naravno, tu je bila i neizostavna dionica vježbi za turbo trbušnjake!

Taj praktični, pakleni dio, bio je popraćen i sa 2 bonus predavanja – Principi progresije i Bodyweight programiranje. Vrlo dojmljivo i motivirajuće, bilo je vrlo iskreno izlaganje Kavadlo braće, u kojem su svaki za sebe, detaljno opisali svoj trenerski put.

1Primjerice, Danny Kavadlo je svoj put zapoćeo prije 9 godina, u svojoj 31. godini života, kao totalni početnik, uz nešto malo iskustva kao entuzijast. I da, obojica su izuzetno naporno radili da dodju do pozicije gdje su sada, i ne, dragi moji, ne postoji prećica,

Ali zato postoji HARD WORK, samozatajni predani rad, uz koji ćemo vlastiti ego spremiti u džep… I tada sve postaje moguće! (Ovo je moja mala digresija…)

Mnogi su polaznici PCC seminara, kroz naućene progresije, došli do svojih PR-a (osobnih rekorda). Instruktori i cijela organizacija, bili su zaista na najvišoj razini.

I za kraj su nam pripremili posalsticu – završno testiranje Century test! Taj se test sastoji od 100 ponavljanja u 8 min: 40 čučnjeva, 30 sklekova, 20 podizanja koljena na prsa iz visa na šipci, te 10 striktnih zgibova. Na prvi pogled baš i ne djeluje suviše teško, no treba računati na to da se test provodi nakon 3 dana opakog peglanja, kad su vaši mišići i zglobovi više nego umorni. A i pravila su stroga: vježba kad krene, nema prekida, vježba mora biti tehnički besprijekorno izvedena. Ako staneš, primjerice pustiš šipku prije kraja, slijedi pad! Dakle, ne možete napraviti 5 zgibova, malo se odmoriti, pa još 5. Ista stvar kod sklekova. Možete se odmoriti viseći na šipki ili u uporu na dlanovima!

Pa tako petorica kolega nisu uspjeli proći test ovog vikenda, te će imati priliku u 90 dana poslati video zapis svog testa glavnom instruktoru Al Kavadlo-u.

Zaista seminar na najvišem nivou, sa sobom nosim mnoge nove spoznaje, kao i ideje, te mnoga nova prijateljstva i poslovne kontakte.

I mogu vam sa svoje strane porućiti za kraj –uživajte u vježbanju s vlastitiom tijelom! Stay hungry! Stay foolish!

 

       

Zadnje dodano

 
Hard body osobni trening
Ovo je svjedočanstvo o  velikoj promjeni ugla gledanja u području u kojem se osoba uvijek osjećala inferiorno (čitaj : gubitnik). Ta osoba sam ja. Posljednjih 20 godina, osjećala sam kao da se život šali sa mnom. Ako se pogledaju svi moji uspjesi moglo bi se reći da sam prilično dobro prošla. Živim na Manhattanu gdje
Intervju s Tomislavom Dolušićem
Vrhunski trener Dalibor Petrinić napravio je odličan intrvju s Tomislavom Dolušićem kojeg prenosimo u cijelosti. Nakon prošlotjednog intervjua sa Sašom Rajnovićem, ovaj tjedan sam vam pripremio intervju sa još jednim vrhunskim trenerom i učiteljem – Tomislavom Dolušićem. Tomislav je uz Sašu, jedan od onih rijetkih, skromnih i jednostavnih trenera, koji jako voli educirati i pomagati,
Training for warriors
Training for Warriors by Martin Rooney Martin Rooney je tip koji trenira šampione (uključujući trenutnog UFC  šampiona u lakoj kategoriji Frankiea Edgara, čijih je nekolio posljednjih borbi dokaz moći dubinskog treninga, velikog Graciea, NFL  i NBA). Radio je s toliko nadarenih sportaša i spreman je priznati (zapravo zahtjeva to od sebe) da su ga godine
PCC seminar
U prekrasnom gradiću Haarlemu, nedaleko Amsterdama u Nizozemskoj, održan je 11.-13.09.2015. PCC seminar za trenere i fitness entuzijaste Convict conditioning, knjiga autora Coach-a Paul Wade-a, čim je 2009. godine izdan prvi primjerak (izdavač Dragon Door), postala je u punom smislu riječi Biblija svakom ozbiljnog “bodyweight“ ratnika/vježbača. U drugom nastavku, Convict Conditioning 2, istog autora (samozatajnog
Hard Body – Challenge
Nova programska shema 10-2013
Poštovani, s velikim zadovoljstvom pozivamo Vas u naš Dream gym, koji je od 01.10.2013. krenuo s novom programskom shemom. Sada se svi naši programi provode u jedinstvenoj, novouređenoj funkcionalnoj dvorani. Nema više klasične teretane, ali smo za Vas pripremili puno više. Osjetite čarobnu moć funkcionalnog treninga! Super učinkoviti i raznovrsni funkcionalni trenažeri, superiorni programi &

Radno vrijeme

 

Radno vrijeme
GRUPNI PROGRAMI
Ponedjeljak – petak 09-12 17-22
Subota 09-11

OSOBNI TRENINZI
Prema dogovoru
Kontakt: 091 527 13 74 Tomislav Dolušić, prof.
tomislav@dreamgym.hr
Nedjelja ne radimo

Contact Info

 

FITNESS CENTAR DREAM GYM
Mob: 091 527 13 74
E mail: info@dreamgym.hr
Avenija V. Holjevca 5 Sopot 10010 Zagreb

Naša preporuka

 
Hard body Workout – Facebook:logo_facebook

Designed by

 
znak