TABATA PROTOKOL 2. DIO



U prvom dijelu članka rekli smo što je to u biti Tabata protokol i koje su sve njegove prednosti – svakako pročitajte!
Dr. Tabata, nakon što je isprobao nekoliko različitih protokola, odlučio se za najučinkovitiju varijantu – 4 minute trajanje runde – 8 x 20 sekundi “finiširanja” s 10 sekundi odmora između intervala.
1

Dr. Tabata svoja je istraživanja provodio na stacionarnim ergometrima, no njegov protokol primjenjiv je na praktički bezbroj trening varijanti.

U svojoj praksi sam mnogo eksperimentirao s tabata protokolom i gotovo uvijek su povratne informacije bile izuzetne.

U sklopu treninga s rekreativcima 1 – 2 tabata runde su više nego dovoljne. U radu s naprednim rekreativcima ili vrhunskim sportašima može se raditi 4 tabata runde po treningu.

Primjer 1: Tabata total body

1 runda = 4 minute

– 1 x jednoručni trzaj bučicom (4 x lijeva, pa desna ruka do isteka 20 sekundi)
– 10 sekundi odmor
– 1 x čučnjevi – maksimalna brzina
– 10 sekundi odmor
– 1 x sklekovi maksimalna brzina
– 10 sekundi odmor
– 1 x trbušnjaci maksimalna brzina
– 10 sekundi odmor
Ponoviti sva 4 intervala vježbi i odmora do kraja runde (ukupno 8 intervala)

Primjer 2: Tabata cardio

1 runda = 4 minute

Cardio trenažeri:

– veslački ergometar c2 – 2 kom
– traka za trčanje – 1 kom
– steper – 1 kom
– mini trampolini – 2 kom
– fit box vreće – 3 kom
– fokuseri – rad s trenerom – 1 kom

Ukupan broj vježbača: 12

Opis rada: 8 x 20 sekundi maksimalnog izvođenja vježbe / 10 sekundi odmora između svakog intervala.

       

Radno vrijeme

 

Radno vrijeme
GRUPNI PROGRAMI
Ponedjeljak – petak 09-12 17-22
Subota 09-11

OSOBNI TRENINZI
Prema dogovoru
Kontakt: 091 527 13 74 Tomislav Dolušić, prof.
tomislav@dreamgym.hr
Nedjelja ne radimo

Contact Info

 

FITNESS CENTAR DREAM GYM
Mob: 091 527 13 74
E mail: info@dreamgym.hr
Avenija V. Holjevca 5 Sopot 10010 Zagreb

Naša preporuka

 
Hard body Workout – Facebook:logo_facebook

Designed by

 
znak